Tuesday, December 22, 2009

Körte, mandula és borjúmáj

Az igazság az, hogy megint megkívántam a borjúmájat. Valójában ugyanazt az ételt akartam elkészíteni, mint a múltkor, de aztán megcsapott az improvizáció szele. Mivel egyedül voltam itthon, és a kutyámon kívül a májat más nem szereti, az alkalom tökéletes volt az elkészítéséhez.


Először is a májat sóztam és borsoztam majd paníroztam, méghozzá mandula és zsemlemorzsa keverékében, a tojáshoz pedig friss aprított zsályát kevertem. Ezt aztán szép lassan megsütöttem. A máj mellé a gyümölcs remek kísérő, így fogtam egy körtét és felkockáztam, majd vörösborban kevés kakukkfűvel és mézzel megpároltam.


Mellé pedig egy könnyű salátát csináltam, amit körteecet, citromlé és dióolaj keverékéből készült öntettel tálaltam, valamint sült laskagomba is került a tányérra.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...