Tuesday, October 27, 2009

Maracujás ganache

Az ehavi Daring Bakers feladat igazi kihívás volt! Macaronok. Mi??! Ez volt az első gondolatom, mikor megláttam mi vár rám. Rögtön visszaemlékeztem az első próbálkozásomra 2 évvel ezelőtt, amikor az összes macaronom széttört, igaz "lábacskájuk" volt. A második próbálkozáskor a tetejük szép volt, viszont nem volt alja. Biztos voltam benne, hogy nem fognak sikerülni most sem. Alig mertem hinni a szememnek, amikor benéztem a sütőbe: sehol egy repedés és ott vannak a "lábacskák"! Harmadik próbálkozásra végre sikerültek! Azonnal felhívtam anyukámat, hogy elmeséljem, mert a második próbálkozásomkor ő is ott volt. A siker megünnepléseként Pierre Hermé maracujás ganache-ára esett a választásom töltelékként.



Hozzávalók:
80 g szobahőmérsékletű vaj
12 maracuja
30 g akácméz

460 g tejcsokoládé
180 g mogyoró



Kockázzuk fel a vajat. Felezzük meg a maracujákat és kaparjuk ki a magokat, majd nyomjuk ki a levét egy szűrőn keresztül. A mézzel együtt melegítsük forrásig. Olvasszuk meg a csokoládét gőz felett és keverjük bele a maracujalét és a vajat. Ezután tegyük félre kihűlni. Töltsük meg a macaronokat a ganache-al és mindegyikbe tegyünk egy egész mogyorót.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...