Thursday, March 4, 2010

A kísérlet!

Amióta megláttam a házilag készített kacsa "sonkát" a Wrightfood oldalon, azóta nem tudtam kiverni a fejemből. Majdnem egy év telt el, de végre elkészítettem! Február 13-án kezdtem el és múlt hét vasárnap lett kész.


Végig izgulva vártam, hogy vajon sikerülni fog-e. Először is a hőmérsékletet nem tudtam szabályozni. A padláson akasztottam fel, ami mellesleg egyenesen a konyhámból nyílik. Nem is tudom mitévő lennék nélküle! Igaz, hogy nagyon szeretnék egy jó nagy konyhát, melyik gasztroblogger ne akarna?!, de a spájzom semmiért sem adom!



Lényegében a spájzom majdnem olyan hideg mint odakinn. Reméltem, hogy elég hideg marad az idő, hogy sikerüljön a kacsamell. Szerencsére sikerült! Az íze szerintem fantasztikus! Alig várom a következő telet, hogy kipróbálhassak más hasonló recepteket.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...