Thursday, January 21, 2010

Gesztenyés pancake

Hogy én mennyire imádom a téli citrus szezont! Annyi fajta vár mindig felfedezésre, annyi szín, forma! Az egyik boltocskában árulnak egy fajtát egyenesen Szicíliából, ami egyenesen egy álom! Kár, hogy a nevét elfelejtetem... Valamikor a múlt évben vettem egy zacskó gesztenyelisztet, és mondanom sem kell, de rengeteg tervem van vele. Imádom a sült gesztenyét és ezért is eszméletlen kíváncsi voltam a lisztre. Napok óta narancsra fájt a fogam, ezért úgy gondoltam sütök valamit a gesztenyelisztből, s mellé pedig narancsot adok valamilyen formában. Pancake mellett döntöttem, és levendulás narancssziruppal kínáltam.


Hozzávalók
:
100 g gesztenyeliszt
2 tojás
1 ek nádcukor
125 ml tej
2 ek olvasztott vaj
1 tk sütőpor
1 csipet só
tisztított vaj a sütéshez


Keverjük össze a hozzávalókat és hagyjuk állni a masszát 30 percig. Melegítsünk egy serpenyőt és süssük meg a palacsintákat egyenként 2-3 percig oldalanként.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...