Friday, February 13, 2009

Banános-csokioládés beignets

Igazából kenyeret akartam sütni, de mikor döntésre jutottam, akkor döbbentem rá, hogy bizony késésben vagyok, hiszen tegnap reggel kellett volna elkezdenem. No de ami késik, az ugye nem múlik. Kenyér helyett ezek a banános-csokis golyócskák édesítették meg a mai estét.


Hozzávalók:
90 g banán
10 g cukor (én mézet használtam helyette)
100 g tej
100 g vaj
100 g liszt
3 tojás
egy csapat csokoládé csepp



A meghámozott banánt pürésítsük a cukorral. Egy kis fazékban a tejet és a vajat forrásig melegítjük, majd hozzáadjuk a banánpürét és újra forrásig melegítjük. Ezután belekeverjük a lisztet és 1 percig főzzük, majd levesszük a tűzről és egyenként belekeverjük a tojásokat. Egy rugalmas jégkockatartóba nyomjuk a masszát, méghozzá a feléig, majd rászórunk pár csokicseppet és befedjük. Nedves ujjal lelapítjuk, majd jó néhány órára vagy egy éjszakán át a fagyasztóba rakjuk. Forró olajban 5 perc alatt kisütjük.

2 comments:

Beastie said...

ez a recept eléggé érdekel :) köszi!

chriesi said...

Ez eszméletlen finom :) Nem az én receptem, így bátran dícsérem. Nagyon ütős!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...