Monday, August 11, 2008

Ez nem sushi!

Késő este volt már, éppen aludni készültem, amikor megjelent a szemem előtt ennek az ételnek a képe. Egyébként sem volt semmi ötletem mit főzzek másnap, ezért nagyon örültem, ennek a váratlan inspirációnak. Nem voltam benne biztos, hogy sikerülni fog: egy szelet sertéskaraj spenóttal töltve, kecseksajtba tekerve amit aztán szezámmag borít. Féltem, hogy a sajt majd túl gyorsan elolvad, és nem lesz mire ragasztani a szezámmagot. Mivel úgy gondoltam, elég nagy feladat a hús elkészítése, ezért nem akartam mellé semmi bonyolult körtet. Burgonyapürét csináltam, amit két szelet sült burgonya közé nyomtam. Készült mellé szósz is, de ahhoz nincs receptem, mert az egészet csak úgy összedobtam.



Hozzávalók:
8 szelet sertéskaraj
300 g spenót
1 darabka póréhagyma
csirke alaplé
só, bors, szerecsendió
8 szelet kecskesajt

fehér és fekete szezámmag
2 tojás
liszt
olaj


Melegítsünk olajat és pároljuk meg benne a kockára vágott póréhagymát. Adjuk hozzá a spenótot, az alaplevet, sót, borsot és szerecsendiót, majd főzzük addig, míg az alaplé elpárolog. Hagyjuk kihűlni. A karajszeletekre tegyünk spenótot, tekerjük fel, majd a tekercseket tekerjük be a kecskesajttal, forgassuk lisztbe, tojásba és szezámmagba, majd olajban gyakran forgatva süssük meg.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...