Wednesday, May 9, 2012

Süss! Alkoss! Díszíts! - 6. forduló - "Kávét vagy teát?"

Nagyon felpörögtek itt az események kérem szépen! Nem csak a 49. VKF stafétáját adták kezembe, hanem Tücsökbogár rám bízta a SAD 6. fordulóját, melyet Kiskukta hívott életre. Még egyszer köszönöm szépen! Bevallom azt hittem, hogy könnyebb lesz eldönteni, hogy mi legyen a téma, de igazság szerint még mindig vacilálok. A szivem az eper, cseresznye és egyéb szezonális gyümölcsök felé húz, de úgy gondolom, hogy belőlük egyébként is sok finomságot varázsoltok és osztotok majd meg velünk. Így aztán mégis a másik téma diadalmaskodott, és azt hiszem jól tettem, mert ez a nagyobb kihívás, szerintem. A téma pedig "Kávét vagy teát?" Nem, nem az italokhoz kérek tőletek süteményt! Azt szeretném, ha olyan édességeket küldenétek, amelyekben van kávé vagy tea. Akár krémbe csempészítek, akár tésztába, a lényeg, hogy benne legyen! Ami pedig a díszítést illeti, klassz lenne, ha az édesség valamelyik hozzávalójából lenne, legyen az valamilyen gyümölcs, mogyoróféle vagy bármi más valami ropogósat készítenétek, lehet az chips, ostya (=tuiles), morzsa, az a fontos, hogy ropogjon!




2012. június 15-ig várom a nevezéseket (fényképpel és linkkel) az almondcorner(kukac)gmail(pont)com címre.
Akinek van saját blogja az ez időpontig ne publikálja az elkészült finomság képét és receptjét. Akik nem írnak blogot, azok műveit szintén várom a fenti címre és az összefoglalóban helyet kapnak.

16 comments:

4Gyerek said...

hááát, kissé elúsztam mostanság, még az OVCS-re se gondoltam, hogy partyképeset összehozok. Aztán mégis.

Most úgy gondolom, hogy nem bíztos erre is nevezek, de az idő úgy is megoldja a dilemmám.

A téma szuper, miképp a VKF-é is.

Amúgy hány ilyen "akcióval" bírnál el egyszerre? :D :D

chriesi said...

:))) Én is általában az utolsó pillanatban szoktam összehozni mindent. Ha nincs nyomás, nekem nem megy. :D
Húú, jó kérdés! Majd meglátjuk, hogy elbírok-e ezzel a kettővel!

Éva said...

Jó fejtörést szerzel ezzel a témával, remélem megtudok vele bírkózni. Időm még addig van így jelentkezni szeretnék a játékra!

chriesi said...

Bizony szerettem volna kicsit megmozgatni titeket vele, ezt nem is titkolom! :)

Erika said...

Szuper téma! Már tudom is mit készítek:)

Pixie Pie said...

Nagyon jól kitaláltad! Ezt is. :P

chriesi said...

@Erika: Juj, namost nagyon kíváncsivá tettél! :D

@Pixie Pie: :) Köszi, meg, hogy tetszett szólni, hogy mit felejtettem el! ;)

Unknown said...

Nagyon klassz téma :) Végre van okom ilyesmit készíteni mert eddig mindig csak halogattam :)

NYAMMM said...

De jó téma ez is:) Imádok agyalni, így születnek az igazán tuti dolgok:) Jövök:) Ez lesz az első Sad-om és VKF-m is:) Méltó helyen lépek be a játékba, ha összejön:)

chriesi said...

De jó, ennek örülök lányok! Gyertek csak és süssetek sok finomságot! Rengeteg a lehetőség, csak engedjétek szabadjára a fantáziátok! ;)

teller-cake said...

Hű, ez igazi kihívás, gratulálok a témához és természetesen jövök játszani! :-)

chriesi said...

Várlak! :)

kamrapolc said...

Szuper ez a téma! De jó lenne játszani, remélem össze tudom hozni! :)

chriesi said...

Úgy legyen! Még nagyon sok idő van! :)

marisz57 said...

Jövök!...Remélem....Mostanában mindenhova benevezek, közben zöldséget gyomlálok, meg medvehagymát ültetek...
Igyekszem és törekszem!

gionetta said...

Ha észheztérek, jövök. ;-)) Akár mindkettőre is. Nagyon élveztem az előző SAD-t!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...