Wednesday, April 20, 2011

Pasta al limone parmezánhabbal

Az utóbbi időben elszaporodtak a halas ételek itt nálam, úgyhogy éppen ideje volt más ételek irányába evezni. Vannak időszakok, amikor nem tudok ránézni se a húsra, se a tojásra, viszont a hal és a sajt mindig jöhet. Ha már sajt és ebéd, akkor pasta. Gyorsan gyúrtam egy adag tésztát, amit aztán együtt a szerzetes szakállal megfőztem és átforgattam a citromos szószban. Úgy gondoltam, hogy a szószt tejszín nélkül főzöm, hogy frissebb legyen, de azért nem hagytam ki, hiszen a parmezánhab ezen alapszik.


Hozzávalók:
1 citrom
150 ml fehérbor
150 ml szárnyas alaplé
olívaolaj
só, bors

Redukáljuk felére a fehérbort az alaplével és a citrom héjával. Ízesítsük kevés citromlével, olívaolajjal, sóval és borssal. A parmezánhabhoz főzzünk fel 100 ml tejszínt, adjunk hozzá 50 g parmezánt és hagyjuk felolvadni, majd botmixerrel habosítsuk, szükség esetén ízesítsük sóval, borssal.

1 comment:

Csibe said...

Nagyon szeretem a tésztás ételeket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...