Sunday, March 15, 2009

Banánfagylalt brownie darabokkal

Most igazán jó okom volt rá, de tényleg! Olyan de olyan barnák voltak szegény banánok, hogy kénytelen voltam valamit kezdeni velük. Másképp nem is tehetettem volna mint, hogy az új kedvencemhez, a banán-csokoládé párosításhoz fordulok. Sütöttem egy negyed adagot a kedvenc brownie-mból, csupán azért ilyen keveset, mert egyetlen egy tojás árválkodott a hütőben. Így banánból tojásmentes fagyit tudtam csak készíteni. Az egészet pedig egy meleg csokoládészósz koronázta. Említenem talán felesleges, hogy megint egy szép adag banánnal tértem haza a hétvégi bevásárlásból...


Hozzávalók:
3 érett banán
300 ml sűrített tej
200 ml tejszín
1 tk citromlé
2 ek cukor (attól függően mennyire érettek a banánok)
50 g étcsokoládé
100 ml víz
50 g cukor



Pucojuk meg a banánokat és pürésítsük a cukorral és a citromlével. Adjuk hozzá a sűrített tejet és a felvert tejszínt. A munka többi részét bízzuk a fagyigépre. A csokoládészószhoz főzzük fel a vizet a cukorral majd adjuk hozzá a feldarabolt csokit és főzzük olyan sűrűre, hogy az befedje egy fakanál hátulját. Keverjük a fagyihoz a brownie darabokat és öntsük le a csokiszósszal.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...