Monday, March 4, 2013

Kávés-csokoládés keksz gesztenyelisztből

Húúú kérem szépen a múlt héten valami levett a lábamról, de már jól vagyok és a konyha is beindult! Jobban mondva nem indult az sehova, csak én kezdtem el újra sütni-főzni. A polcon megakadt a szemem a maradék gesztenyeliszten, úgyhogy gondoltam inkább nyomban elhasználom, minthogy a spájzban valamelyik dobozba rakva megfeledkezzek róla. Étcsokoládé és kávé került még mellé, ezért aztán igencsak intenzív ízű keksz kerekedett ebből a kevés hozzávalóból.


Hozzávalók:
100 g gesztenyeliszt
50 g vaj
30 g nádcukor
2 evőkanál étcsokoládé csepp
2-3 evőkanál kávé


A kekszhez a hozzávalókat simára gyúrjuk és egy rudat formázunk. Fóliába tekerjük és egy órára a hűtőbe tesszük. A sütőt előmelegítjük 180°C-ra. A tésztát kb. fél centi vastag korongokra vágjuk és sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk majd kb. 8-10 percig sütjük.



3 comments:

Zizi said...

Húúú ez nagyon jó! Tojás sincs benne, a vaj pedig lecserélhető szerintem kókuszzsírra és akkor vegán, gluténmentes változatot kapunk! :)

chriesi said...

Örülök, hogy tetszik Zita! :)

Unknown said...

Szemezek egy ideje ezzel a recepttel, mert nekem is van maradék gesztenyelisztem :) A kávé alatt lefőzött kávét értessz, ugye? Vajon jó instant kávéból is?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...