Wednesday, December 9, 2009

Fűszernövénymintás tészta gombaszósszal

Ugyan majdnem az egész borjú alaplevet lefagyasztottam, de mivel egy tálka nem lett tele, így azt félre tettem, gondoltam jól jön majd az ebédhez. Megkívántam a friss tésztát friss gombával. A hűtőben lapult shimeji, csiperke és friss vargánya is, gondoltam remekül kiemeli majd a borjúalaplé az ízüket.


A tésztát pedig friss fűszernövényekkel tömtem meg, így az igazán csinos mintát kapott.


Hozzávalók:
500 g gomba
1 hagyma
2 ek vaj
250 ml borjúalaplé
2 ek Madeira
50 g tejszín
friss petrezselyemzöld
só, bors



Pucoljuk meg a gombát és daraboljuk fel. Hevítsük fel a vajat adjuk hozzá a kockára vágott hagymát és a gombát. Ha megpirult öntsük fel a Madeiraval és az alaplével majd főzzük olyan 5 percig. Keverjük bele a tejszínt és főzzük krémesre. Ízesítsük sóval, borssal és szórjuk meg petrezselyemmel.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...