Monday, January 5, 2009

Mogyorós sabayon

Még mindig teljesen a vaníliafagylalt bűvöletében vagyok, ezért újra el kellett készítenem. Ezúttal viszont adtam hozzá egy csésze kávét. Hogy kombináljam a hideget és a meleget, ezért úgy döntöttem hogy mogyorós sabayonnal fogom kínálni. Kaptam ajándékba egy üveg mogyorószirupot, ami kávé után kiabált a fejemben. Isteni páros, és már alig várom a következő lehetőséget, hogy tányéron legyenek. A fagyiról nem is beszélve! Gyerekkorom óta fagyibolond vagyok, általában mindig legalább 10 gombócot ettem egyszerre, olykor pedig minden fajtából egyet! Le tudnám élni az életem fagyin!


Hozzávalók:
2 tojássárgája
25 g cukor
7 ek mogyorószirup
70 ml pezsgő

Keverjük össze a cukrot, szirupot a tojássárgájákkal, majd öntsük hozzá a pezsgőt és verjük fel gőz felett 15-20 perc alatt.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...