Tuesday, December 16, 2008

Marcipánholdak

Tegnap délután megsütöttem a következő adag süteményt, ezúttal marcipánnal. Nem igazán szeretem a marcipánt, ezért nem is gondoltam volna, hogy finom kekszetket fogok kivenni a sütőből. Kellemes meglepetés volt! Egyet meg kellett kóstolnom, de nem tudtam megállni, mikor észrevettem, hogy kezd vészesen üres lenni a tepsi.


Hozzávalók:
200 g marcipán
75 g porcukor
150 g őrölt mandula
3 ek keményítő
1 tojásfehérje
1 citrom leve és héja
1 ek rum


Az alapanyagokból tésztát gyúrunk, ha túl ragacsos lenne akkor még gyúrjunk bele egy jó adag porcukrot. Beporcukrozott táblán nyújtsuk ki és szaggassunk ki belőle holdakat.180°C-on süssük 10-12 percig, amikor kivesszük puha tapintású kell legyen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...